Szanowni Państwo.
Od ponad 26 lat jesteśmy obecni na rynku, działamy i pracujemy dla Państwa. Przez cały ten czas jesteśmy gwarantem solidności i jakości, a produkty, które oferujemy są tego najlepszym dowodem. Zaufanie i zadowolenie partnerów i klientów od zawsze jest i pozostanie naszym priorytetem.
Zbliżając się do trzydziestych urodzin naszej firmy, widząc szereg zmian jakie w niej zaszły, drogę jaką przeszliśmy stając się firmą o zasięgu globalnym, zdecydowaliśmy się zaktualizować nasze logo, które w nowym kształcie odzwierciedla zasady oraz wartości, według których działamy. Niezawodność, ale także gotowość na nowe perspektywy i wyzwania – to oferujemy jako marka i tak się przedstawiamy. Równowaga i wzrost są dla nas wyznacznikiem na kolejne lata. Poprzez rebranding pokazujemy też nasze aspiracje, chęć rozwijania nowoczesnych technologii w celu dalszego, szybkiego rozwoju i tego, co chcemy komunikować na świecie.
Logo Bujalski jest teraz jednocześnie nowoczesne i ponadczasowe. Swoją genezę znajduje w okrągłym kształcie przekroju poprzecznego sztandarowego produktu firmy, czyli zbiornika. Kształt ten ewoluuje, z zachowaniem zasad geometrii i proporcji do litery „b”, pierwszej litery wyrazu „Bujalski”. Kolorystyka nawiązuje do charakterystycznego dla nas koloru, który już jest kojarzony z naszą firmą. Mamy nadzieję, że nasza nowa identyfikacja przypadnie Państwu do gustu.
Z wielką radością spoglądamy na kolejne lata i pracujemy nad tym, aby towarzyszyć Państwu w dalszym rozwoju. Jesteśmy dumni, że razem z Państwem wkraczamy w przyszłość!
Z poważaniem,
Tomasz Bujalski
Prezes Zarządu
Bujalski Sp. z o.o.